vrijdag 20 juni 2008

Midzomer

Midzomer is er al.

Tims' verjaardag is alweer voorbij en morgenavond speelt hij met Cross Town Traffic in Luik. Cate supportert samen met Sandra backstage, vermoed ik.

Daarmee komt "Onze" James weer hier logeren.
Het weer belooft van alles, ook goed en warm,
dus wordt het misschien een beetje zwembadjes-weekend.
Als goeie oma vergeet ik regelmatig wat,
maar toen ik in de Fun een badje zag met Winnie de Pooh en vriendjes,
dan moest dát toch meteen in de winkelkar.
Ik weet niet of je van Cate soms een blogje leest. Ik weet zelfs niet of ze een blog heeft en ... waar zou ze nog tijd vinden om daar wat te tikken?
Ze zijn dus reuze bezig landeigenaars te worden in de Vlaamse Ardennen, in Elst en dat ligt vlak naast Michelbeke waar "ons" Decroo woont, minister Decroo! Of dat invloed zal hebben op de toekomst van James? Daar maakt niemand zich momenteel druk om.

Waar ik me druk om kan maken: om mensen die hun werk niet doen of toch niet naar behoren.
Momenteel is dat de chauffageman bij grootvader ...en 't werkt ferm op n'n systeem. de rekeningen lopen op, maar de brander, 5 jaar oud, doet het nog steeds niet naar behoren.
En waar ik me nog druk om maak is dat negatieve dingen al eens zoeken in die ene maand samen te komen. Je bent het één nog niet te boven en daar is weer "poef" iets anders in 't honderd aan 't lopen.

Gelukkig kan ik er weer eens over babbelen, schrijven en zagen tegen jullie.
Zie, het gaat alweer super, de ernergie stroomt alweer te over.

Bedankt voor 't lezen en tot een volgende blogje....

mama tartine

1 opmerking:

Dennis zei

Er is zo 1 zinnetje dat mij helpt negativieve dingen te overkomen;
"This too will pass."

Wannneer zien we foto's van James in het nieuwe plonsbadje ? Of is het nog niet zo warm in Belgie ?

Veel groetjes !
Dennis